Technické služby Havlíčkův Brod zajišťují množství nejrůznějších činností - od údržby komunikací, včetně zimní údržby, až po péči o městskou zeleň i o blízké lesy. Do okruhu toho, o co se společnost stará, spadá i provoz koupaliště a plaveckého bazénu a zimního stadionu.

Širokou škálu činností nelze v dnešní době efektivně vykonávat bez podpory kvalitního informačního systému. Proto se v loňském roce vedení společnosti rozhodlo takový systém pořídit. Vítězem výběrového řízení, které proběhlo koncem loňského roku, se stala společnost Asseco Solutions. O letošního ledna je pak dodaný systém Helios Green Ready v provozu.

"Potřebovali jsme komplexní řešení, které by odstranilo duplicitní zadávání dat, vedení různých agend v oddělených systémech a tím se umožnily a zpřesnily výstupy a reporty napříč všemi činnostmi naší organizace," zdůvodňuje pořízení systému ředitel technických služeb Karel Milichovský.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist