Ztrátová francouzská automobilka PSA Peugeot Citroën hodlá v rámci snahy o návrat k zisku výrazně omezit počet nabízených modelů. Do začátku příštího desetiletí by se tak měla nabídka snížit na 26 ze současných 48 modelů, píše agentura DPA. Automobilka chce tímto způsobem omezit vzájemnou konkurenci mezi svými značkami Peugeot a Citroën. Cílem je zastavit ztráty v automobilové divizi do roku 2016. V uplynulých dvou letech firma prodělala přes sedm miliard eur (více než 190 miliard korun). K návratu k zisku má přispět posílení na čínském trhu.
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení