Adaptace novely F. M. Dostojevského britského režiséra Richarda Ayoadeho navazuje na výraznou vizuální stylizaci jeho prvního celovečerního snímku Jmenuji se Oliver Tate. Celková atmosféra kafkovsky laděného příběhu o nesmělém outsiderovi, jehož místo ve společnosti postupně zaujímá sebevědomý a lstivý dvojník, je však znatelně temnější a humor vyplývající z absurdních situací výrazně černější. Film, kombinující estetiku nostalgického retra, "sovětsky" zanedbané ošuntělosti a "špinavé" dystopie, tak může mnohým připomenout třeba tvorbu Terryho Gilliama (Brazil).
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení