Oděvní řetězce působící v Česku investují až miliony eur ročně do svojí prezentace v centru Prahy. Konkrétně na Václavském náměstí a v ulici Na Příkopě přibylo za uplynulý rok hned několik velkých vlajkových obchodů známých značek. Jiné se rozrostly a své oděvy nyní ukazují v několika patrech na ploše dosahující až pěti tisíc metrů čtverečních.
"V lokalitě přibyl nový obchod Tommy Hilfiger, španělská Berschka a naposledy druhý obchod C&A," řekl HN Jan Kotrbáček ze společnosti Cushman & Wakefield, která se zabývá pronájmem maloobchodních prostor. "Další hráči, kteří přijdou konkrétně na Příkopy, se potvrdí v květnu. Například prostor po dánské značce Jackpot & Cottonfield nahradí jiný řetězec," doplnil Kotrbáček.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.