Snad všechny oblasti činnosti člověka občas prostupují módní trendy. Vzdělávání či kariéra nejsou výjimkou.

Teambuildingy, tituly MBA, tablety a mohl bych jmenovat i další fenomény doby, nedávné i té aktuální. Každý je o něčem úplně jiném, mají však jedno společné: způsob, jakým se prosazují, zazáří a pak také u mnohých upadnou v nemilost v důsledku špatných zkušeností.

Na začátku bývá dobrá myšlenka vycházející z aktuálních potřeb jednotlivců či firem. Problém však nastává ve chvíli, kdy se do hry zapojí další dva elementy.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se