Už na první pohled je zřejmé, že nejde o typickou mladou ženu: krajková vestička ze zlatých dvacátých let, hedvábná halenka z let třicátých - desetiletí tiché elegance a sukně z padesátých let, poslední velké dekády haute couture. Ve světě dominovaném fast fashion řetězci typu H&M a Zara je Tereza Schmoranz módním jednorožcem.

"Chci dělat hlavně osvětu, ukázat lidem, že existují i věci, které není třeba po třetím nošení hned zahodit," říká pořadatelka prvního tuzemského veletrhu vintage oblečení.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se