Už rok a půl poznává devětadvacetiletý Leoš Novotný, že jeho sen o železničním podnikání v Česku bude o něco komplikovanější, než si sám na začátku představoval. Vlaky Leo Express na trase z Prahy na Moravu prodělaly loni dvě stě korun na každém cestujícím.

Když jeho firmu HN v úterý označily za "první oběť železniční války", Leoše Novotného se to dotklo. Tvrdí, že firma rozhodně není v kondici těsně před smrtí, jak by se mohlo z této zkratky zdát.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se