Prodejte podnikům volání, připojení k internetu a hlavně další on-line služby a vyrovnejte tím stále klesající příjmy z mobilů. To je úkol, který dostali šéfové českého a polského T-Mobilu od mateřské skupiny Deutsche Telekom. Dostali k tomu nejen sesterskou T-Systems, ale především středoevropského operátora GTS, se kterým se mají spojit podle optimistických předpokladů už v říjnu.
Firemní ofenziva, ke které zavelela minulou středu ve Varšavě Claudia Nemat - mezi podřízenými obávaná členka představenstva skupiny, zodpovědná v Bonnu právě za východní blok -, ale nebude úplně jednoduchá. Na českém trhu konkuruje tuzemská mobilní jednička hlavně Telefónice s její pevnou sítí a novým majitelem PPF v zádech. Stranou se ale nedrží ani třetí Vodafone, který poslední dobou agresivně tlačí na ceny právě u korporátních zákazníků. A ani prodejnímu týmu T-Mobilu se nevyhýbá snižování stavů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.