Řeč je o zaměstnancích, kteří tráví většinu svého času mimo zdi kanceláří, protože jsou to například obchodníci, kteří objíždějí zákazníky, servisní technici, starající se o jejich spokojenost, pracovníci na projektech a řada dalších důležitých pozic, často včetně středního a vrcholového managementu.

Někteří z nich předávají důležité informace do centrály telefonicky, e-mailem, v podobě zápisů či osobně po návratu. Žádný z těchto způsobů není příliš efektivní, sami si domyslíte spoustu rizik spojených se ztrátou důležitých informací a problémy s jejich zahrnutím do interních systémů a firemního know-how. V nejlepším případě vznikají takové informace za pochodu v notebooku, odkud jsou následně dávkově přidávány do informačního systému (v lepším případě) nebo do úložiště dat či do e-mailů konkrétních osob (v těch horších případech).

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se