Pražští Young & Rubicam navázali na loňský úspěch, když druhý soutěžní den získali na prestižním mezinárodním festivalu Cannes Lions opět bronzového lva. Tentokrát v kategorii Outdoor. Porotu oslovila série prací, kterou vytvořili pro Harley-Davidson.

Oceněná kampaň připomíná smutnou dobu protektorátu Čechy a Morava, kdy němečtí okupanti zabavovali lidem motocykly. Čeští motorkáři proto své stroje demontovali, jednotlivé díly ukryli a motocykly pak opět sestavovali až po válce.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se