Letošní ročník nejprestižnějšího reklamního festivalu světa - Cannes Lions - je pro českou reklamu mimořádně úspěšný. Po patnácti letech se na něm dočkala zlata. Získala ho pražská agentura Young & Rubicam za sérii inzerátů pro výrobce motocyklů Harley Davidson.

"Abych byl upřímný, tak jako agentura jsme toho vlastně moc neudělali. Našli a převyprávěli jsme krásný příběh z české historie," vysvětluje klíč k úspěchu kreativní ředitel Jaime Mandelbaum. Kampaň využila příběh o konfiskaci motorek německými vojsky během druhé světové války - čeští harlejáři proto rozmontovávali své stroje, jednotlivé součástky schovali a po válce je zase složili zpět.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se