Letošní ročník nejprestižnějšího reklamního festivalu světa - Cannes Lions - je pro českou reklamu mimořádně úspěšný. Po patnácti letech se na něm dočkala zlata. Získala ho pražská agentura Young & Rubicam za sérii inzerátů pro výrobce motocyklů Harley Davidson.
"Abych byl upřímný, tak jako agentura jsme toho vlastně moc neudělali. Našli a převyprávěli jsme krásný příběh z české historie," vysvětluje klíč k úspěchu kreativní ředitel Jaime Mandelbaum. Kampaň využila příběh o konfiskaci motorek německými vojsky během druhé světové války - čeští harlejáři proto rozmontovávali své stroje, jednotlivé součástky schovali a po válce je zase složili zpět.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.