Pohled do kalendáře, a je jasné, že se prázdniny překlápí do poslední čtvrtiny. Retailový i "e-tailoví" obchodníci se těší na "back to school" sezonu a rozjíždějí kampaně, kterými nám "pomohou" s výběrem toho, co by naše ratolesti ještě mohly potřebovat hned první den školního roku. Na své si přijdou ale nejen výrobci sešitů, pastelek, kružítek a žákovských knížek. Svoje malé Vánoce budou mít i dodavatelé školních přezůvek, aktovek a jistě nepřijdou zkrátka ani výrobci notebooků, tabletů i telefonů. I zde sezona "apgrejdů" začíná. Výše útrat nás spotřebitelů v následujících týdnech a index našeho "spotřebitelského optimismu" pak naznačí makroekonomům, s jakou náladou počítat při odhadování celoročních čísel, tedy období předvánočního. Nejsem ale ekonom, tak se do žádných prognóz raději pouštět nebudu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se