Firmy objevily Vietnamce, menšinu, která je v Česku dostatečně usazená a současně dost vydělávající na to, aby se vyplatilo pro ně dělat speciální produkt "šitý" na míru. Svoji stránku ve vietnamštině má řetězec Makro, některé banky a nově se se specializovanou nabídkou přidali i telefonní operátoři. Oslovení zákazníků v jejich jazyce je samozřejmostí ve chvíli, kdy se počet potenciálních oslovených pohybuje v řádu desetitisíců. Stejně jako zvýhodněná volání do Asie a jiných destinací nebo třeba cenově zvýhodněné balíčky služeb v bankách a možná i levnější mezikontinentální peněžní styk.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se