Firmy objevily Vietnamce, menšinu, která je v Česku dostatečně usazená a současně dost vydělávající na to, aby se vyplatilo pro ně dělat speciální produkt "šitý" na míru. Svoji stránku ve vietnamštině má řetězec Makro, některé banky a nově se se specializovanou nabídkou přidali i telefonní operátoři. Oslovení zákazníků v jejich jazyce je samozřejmostí ve chvíli, kdy se počet potenciálních oslovených pohybuje v řádu desetitisíců. Stejně jako zvýhodněná volání do Asie a jiných destinací nebo třeba cenově zvýhodněné balíčky služeb v bankách a možná i levnější mezikontinentální peněžní styk.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.