Banka může schraňovat data o svých klientech, a může je dokonce používat i k rozesílání nevyžádané reklamy, aniž by klienty popudila. Ale má to podmínky: banka to musí dělat transparentně a chytře. Musí se přiznat, že data zpracovává, a reklamu posílat cíleně jenom tomu, u koho je pravděpodobné, že daný produkt využije.

"Pokud připraví pojištění pro cesty do Asie a nabídne ho všem, i lidem, kteří v životě v Asii nebyli a ani se tam nechystají, tak tím lidi leda otráví," upozorňuje Ota Novotný, expert na informační systémy firem, který tento obor učí na VŠE.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se