Ten je z převážné většiny dlouhodobě tvořen právě automobily s pohonem na stlačený zemní plyn, tzv. CNG. Vozidla jsou dvoupalivová a kromě stlačeného zemního plynu mohou být v případě potřeby poháněna tradičními palivy.

"Kromě ekologického hlediska, kdy vozy poháněné stlačeným zemním plynem jsou šetrné k životnímu prostředí, je pro nás zásadní i hledisko ekonomické. Při jízdě na zemní plyn jsou totiž oproti tradičním pohonným hmotám náklady zhruba poloviční," uvedl Pavel Janeček, předseda představenstva Pražské plynárenské.

Pražská plynárenská patří k průkopníkům zavádění zemního plynu do tuzemské dopravy. Kromě toho, že buduje plnicí stanice, provozuje také autopůjčovnu CNG vozidel, kde si jejich přednosti může široká veřejnost prakticky vyzkoušet. Právě v ní budou brzy k dispozici i nové Octavie G-TEC.

Pro své zákazníky navíc Pražská plynárenská ve spolupráci s dealery zajišťuje na nákup vozidel poháněných stlačeným zemním plynem až 35% slevy.


Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist