Výzkum Universum se ptal 700 tisíc studentů po celém světě, podle jakých kritérií si zvolí svého budoucího zaměstnavatele. Na výběr dostali 40 vlastností firem, které se vztahují například k pracovním podmínkám, image značky nebo firemní kultuře. Vybrali jsme ty oblasti, v nichž se požadavky českých studentů nejvíce liší od ostatních národů. Češi si například výrazně více cení úspěchu firmy na trhu, naopak netouží po tom být lídry a čelit výzvám. Velmi je láká přátelské pracovní prostředí.


null

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist