Novému albu bratří Ebenů Čas holin přichází člověk na chuť postupně. Nejprve mu připadá málo výrazné, s poněkud chtěnými textařskými vtípky. Až když se do něj zaposlouchá, objeví půvab drobných detailů. "Humor tak jemný, že ho možná ani nepostřehnete," říkával o tomto druhu legrace Jiří Suchý. Někdy z té legrace mrazí – a právě tehdy je frontman kapely Marek Eben nejpřesvědčivější.

Svou pátou studiovou desku natočili Marek, David a Kryštof Ebenové s obvyklými spoluhráči – kytaristou Pavlem Skálou, bubeníkem Jiřím Zelenkou a jazzovým kontrabasistou Jaromírem Honzákem – analogově nedaleko za Prahou ve studiu Sono. Smíchali ho však v Londýně u zvukového mistra Philla Browna, jenž byl předtím Ebenovým hostem v pořadu Na plovárně. Brown začínal jako asistent slovutného Glynna Johnse, stojícího u zrodu prvního elpíčka rockové skupiny Led Zeppelin či původní verze alba Beatles Let It Be. Masteringu se ujal Andy Hippy Baldwin, spolupracující s Coldplay, Blur nebo Arcade Fire. To všechno ale průměrného posluchače nemusí zajímat; dobří zvukaři se vyznačují tím, že pokud vysloveně nesledují určitý koncept, jdou hudbě i textům z cesty. Předávají sdělení.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.