Krize středního věku má tvůrčí potenciál. Dvacet let pracoval Michael Dědeček na nejvyšších manažerských pozicích českého hudebního a mediálního průmyslu ve společnostech Euromedia Group, Bonton Plus, Popron Media a Mladá fronta. Ale pak už ho to začalo unavovat. "Přemýšlel jsem, co budu dělat dál, když jsem zachytil zprávu, že od roku 2008 stoupají prodeje vinylových desek," vzpomíná. Zjistil si data a ta ho přesvědčila, že by se do vinylů mohl pustit. Svůj Vinyl Store věnovaný výhradně prodeji nosičů, nad kterými po nástupu CD naprostá většina obchodníků a vydavatelů zlomila hůl, Dědeček otevřel předloni na pražském Smíchově.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se