Luxusní módní značky našly nový způsob, jak v Číně zaujmout generaci dospívajících a dvacátníků. Nahrává jim nová filmová série s názvem Tiny Times, kterou si oblíbili zejména mladí Číňané, napsala agentura Bloomberg.

Ve filmech vystupují čtyři zhruba dvacetileté ženy, pohlední muži a objevují se tam luxusní značky. V zatím posledním snímku tvoří kulisy také módní dům Fendi v Římě. Podle výkonného ředitele Fendi Pietra Beccariho nemusel dům za product placement platit. "Měli jsme štěstí," říká.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se