Rok 2014 byl pro obchodní řetězec se sportovním vybavením Intersport ve znamení fotbalové horečky spojené s mistrovstvím světa. Skupina se sídlem ve Švýcarsku působící v pěti desítkách zemí světa, včetně silného zastoupení v Česku, v něm utržila 10,5 miliardy eur (přes 290 miliard korun), o dvě procenta více než v roce 2013. Zatímco divize zimního vybavení a oblečení klesla meziročně zhruba o pětinu, tržby za fotbalové zboží vzrostly o 24 procent.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se