Klasické billboardy - železné rámy s papírovým plakátem kolem silnic, budou nejspíš brzy raritou. Už je nechce nikdo. Nelíbí se veřejnosti, státním úřadům, nechtějí je klienti, a dokonce už ani samotné firmy zabývající se venkovní reklamou. Obor takzvané outdoorové reklamy právě prochází největší revolucí po roce 1989.
Branže, v níž se reálně, tedy po slevách, ročně protočí přibližně dvě miliardy korun, dostala naráz hned několik ran. Do dvou let mají zmizet veškeré plochy kolem dálnic. Do toho Praha - a po ní jistě i další města - rozjíždí debaty o omezení billboardů na svém území. Tuzemská billboardová džungle se líbí málokomu. Pokud reklama nesvítí, nehýbe se nebo nemá nějaký zvláštní formát, lidé ji v záplavě ostatních ploch přehlédnou.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.