Když se řekne termín převodní ceny, většina lidí si představí transakce, které provádí například firmy navzájem v rámci jedné nadnárodní společnosti. To se malých a středních podniků netýká, slýchávám od podnikatelů často. Opak je pravdou. Jakmile se na vzniku a dodání výrobku zákazníkovi či na poskytnutí služby podílí více subjektů v rámci jedné skupiny, uskutečňují mezi sebou transakce, které si navzájem fakturují. Použité ceny by se pak měly řídit pravidly převodních cen.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se