Novinka jednoho z předních německých výrobců uzenin mnohé zákazníky zaskočila. Firma Rügewalder Mühle, jejíž šunka, čajový salám či karbanátky u našich západních sousedů patří mezi nejoblíbenější výrobky, se ve svém 180. roce existence rozhodla oslovit novou cílovou skupinu - vegetariány a vegany. Koncern s obratem 176 milionů eur nabízí i čtyři druhy vegetariánské šunky a bezmasé karbanátky.

"V příštích pěti letech chceme s vegetariánskými produkty generovat nejméně 30 procent obratu," tvrdí šéf společnosti Christian Rauffus. "Bude to jeden z nosných pilířů firmy," dodal pro deník Die Welt. Podle něj maso a uzeniny trpí zhoršující se imagí, a mladší generace proto stále více sázejí na ryby či vegetariánskou stravu. "Je to jako s kouřením. Někteří v naší branži tvrdí, že salám je cigaretou budoucnosti," říká Rauffus.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se