Potravinářskému obrovi Nestlé, který má v Česku tržby téměř 11 miliard korun, začínají finanční hody. Blíží se Velikonoce – po Vánocích druhý svátek, kdy se v tuzemsku nakoupí a zkonzumuje nadprůměrné množství čokolády.

Prodej čokoládových figurek, kolekcí či tyčinek přináší spolu s dalšími cukrovinkami Nestlé v Česku největší díl tržeb, kolem 41 procent. "Ve velikonočních i vánočních produktech máme velmi silnou pozici," potvrzuje šéf české a slovenské pobočky Torben Emborg.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se