Podle Vladimíra Dlouhého by se české firmy neměly spoléhat pouze na německou "lokomotivu", ale mají si hledat také vlastní cesty. Smutné ovšem je, že se nepodařilo přenést do Česka německou podnikatelskou kulturu.

Prezident Hospodářské komory se v rozhovoru pro týdeník Ekonom dále domnívá, že Češi čtvrtou průmyslovou revoluci zvládnou, ale spíše díky nadšení mladých lidí pro digitální technologie než kvůli školnímu vyučování.

Zůstane Německo i v dobách robotizace a digitalizace dominantním obchodním partnerem České republiky?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se