Na první pohled vypadá čerstvě uzavřené "manželství" fotbalové Sparty a sázkové kanceláře Synot Tip jako každý jiný sponzoring fotbalového klubu. Firma zaplatí, a její logo se objeví na dresech klubu.

Jak majitel Sparty Daniel Křetínský, tak Ivo Valenta, vlastník holdingu Synot, do něhož Synot Tip patří, ale vidí ve spojení víc. "Nejde jen o spolupráci na sportovním a mediálním poli. Je to krok, kterým jsme se jako zástupci našich skupin dostali blíž k sobě. I z toho může vykrystalizovat další spolupráce v byznysu," věří Valenta.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se