Své kritické IT systémy se Lidl rozhodl přenést na in-memory platformu SAP HANA. Řetězec má 10 000 prodejen a 130 distribučních center ve 26 zemích.
Lidl si vybral podnikové informační systémy SAP ERP, SAP Business Warehouse a SAP Customer Activity Repository na platformě SAP HANA. Tímto krokem chce zjednodušit a centralizovat svoji IT infrastrukturu. Po úspěšné implementaci nového ERP systému v rakouské pobočce plánuje Lidl jeho postupné zavádění v dalších zemích. Právě SAP HANA by se měla stát základem IT strategie při expanzi tohoto řetězce na americký trh.
SAP HANA nyní poskytuje Lidlu jednotnou platformu pro běh důležitých aplikací, které automatizují klíčové obchodní, logistické a provozní procesy. Technologie, na níž je platforma SAP HANA založena, dokáže zpracovávat velké objemy dat v reálném čase, což je pro maloobchod důležité z důvodu rychlých změn spotřebitelské poptávky. Zacílení na správné trhy a nabídka správného sortimentu vyžaduje od maloobchodníků, aby systematicky analyzovali data o chování zákazníků a patřičně na výsledky reagovali.
Lidl navíc využívá i aplikaci SAP Customer Activity Repository, která v reálném čase poskytuje přehled o provozních výkonech jednotlivých prodejen. Díky ní může svým obchodním oddělením poskytovat informace o všech interakcích se zákazníky a o aktuálním stavu zásob.
Zatímco dříve trvala reakce na denní výsledky 24 hodin, dnes aplikace SAP Customer Activity Repository umožňuje obchodnímu řetězci analyzovat prodejní data v reálném čase několikrát denně.

Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist