Christoph Keese, viceprezident vydavatelství Axel Springer, promítl na včerejší konferenci Forum Media celkem obyčejný slide. Vedle sebe na něm byla dvě nápadně podobná kolečka. Ikona černé LP desky a ikona hudební a streamovací platformy Spotify, dnešního digitálního nástupce původního hudebního nosiče. Digitalizace běží a nezastavíme ji, zaznívalo jasně z pódia. A jak zdůraznili manažeři klíčových mediálních domů v Česku, klíčové je, že digitální i "stará" média vedle sebe dokážou dobře fungovat i vydělávat. Jen je potřeba jim dobře rozdělit role, shodli se na konferenci, která je největší odbornou akcí o českých médiích a organizuje ji společnost Economia.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se