Při výběru zahraničních trhů by vývozce měl zvážit i možné daňové povinnosti v cílové zemi. Pokud si totiž firma v zahraničí zřídí obchodní zastoupení, bude platit daň z příjmu jak doma, tak v zemi dovozu. "Pokud je daný produkt náročnější vyrobit, pak více zisku patří do země, která tak činí. Jestli je ale naopak klíčové ho prodat na trhu, půjde větší část zisku druhým směrem," vysvětluje Jan Linhart, partner daňového oddělení KPMG Česká republika.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se