Seriál Mamon, který na podzim uvedla kabelová televize HBO, patří mezi nejzajímavější televizní počiny posledních let. Za trochu depresivním dílem popisujícím temné propojení politiky, byznysu a bezpečnostních složek stojí Vladimír Michálek, jeden z nejrespektovanějších českých režisérů posledního čtvrtstoletí.
"Pět a půl hodiny je ideální stopáž na to, aby šlo dobře odvyprávět příběh," říká Michálek o šestidílné sérii. Je tu ale problém, před nímž stojí úspěšný a cenami ověnčený matador, stejně jako jeho mladí talentovaní kolegové. Jak se dají v desetimilionové zemi sehnat na natáčení takových příběhů peníze?
Ještě na vás čeká 95 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.