Loni v září se do Prahy na skok vrátil dlouholetý marketingový ředitel Procter & Gamble Jim Stengel. V polovině 90. let tu nějakou dobu žil s celou rodinou, a tak mohl srovnávat, jak se na České republice projevil rozvoj svobodného trhu. Zeptal jsem se ho, jaká změna je nejvýraznější. "Praha je čím dál krásnější, všechny budovy jsou krásně opravené," zamyslel se Američan a dodal: "A taky je tu teď spousta lidí s chytrými mobily, kteří do sebe narážejí, protože zírají na displeje."
Jeho slova se potvrdila už krátce po našem rozhovoru, kdy jsme do sebe v pasáži Slovanského domu málem narazili s jiným člověkem, který si na mobilu taky četl nové e-maily.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.