O Indonésii, nejlidnatějším státě jihovýchodní Asie, západní byznysmeni říkají, že je zemí budoucnosti. V Česku byl zatím tento ostrovní stát vnímán spíše jako exotická dovolenková lokalita, ale v poslední době si tuzemské firmy uvědomují, že jde o velice zajímavé vývozní teritorium.

"S jistou nadsázkou lze říci, že indonéský trh při své velikosti je schopen absorbovat takřka jakýkoli český výrobek či službu. Na obrovském indonéském trhu mohou české firmy realizovat podstatně vyšší marže než například na vysoce konkurenčním trhu Evropské unie," uvádí Bořivoj Minář, viceprezident Hospodářské komory ČR.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se