S rozvojem big data technologií se rozšiřují možnosti jejich využití v praxi a rozvíjí se i jejich nasazení v reálném byznysu.
Příkladem může být predikce nákupních preferencí zákazníků, kteří zavítají do internetového obchodu. Podle jejich chování, pohybu na internetu, vyhledávání či přímo uskutečněných nákupů je možné v reálném čase odhadovat, jaký bude jejich příští nákup.
Taková platforma pro prostředí českého internetu zvládne zpracovat přes 30 000 událostí za sekundu a aktualizuje prediktivní model každého zákazníka dle jeho aktivity několikrát za hodinu. Následně v reálném čase doporučuje konkrétní produkt a udává i pravděpodobnost, s jakou si ho člověk koupí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.