Automobilům značek, které reprezentujete, se na českém trhu letos velmi daří. V čem vidíte základ tohoto úspěchu?

Naše prodeje skutečně nabraly v posledních letech silnou dynamiku a stále rosteme dvouciferným tempem. To platí i pro letošní rok, kdy jsme za prvních devět měsíců zvýšili registrace značek Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy o 11 procent na celkových 31 465 registrací. Základem úspěchu jsou samozřejmě atraktivní modely, které koncern Volkswagen uvádí na trh v relativně časté obměně, včetně faceliftů. Nabízíme velmi široké portfolio, jímž obsazujeme v podstatě všechny segmenty - od malých vozů Volkswagen up! a SEAT Mii až po luxusní Audi A8 nebo Volkswagen Touareg a Audi Q7. Zároveň nabízíme velkou šíři variant vozů včetně výběru pohonů od klasiky přes hybridy po CNG či elektro. Máme rychlá auta, jako jsou Golf GTI, Leon Cupra nebo Audi R8, takže i tam dokážeme zákazníky uspokojit. Ruku v ruce s produktem ale musí jít celý související proces, jako jsou prodejní a marketingové akce, připravenost dealerské sítě, skladové zásoby a logistika, financování vozů, příslušenství, personál u dealera, u importéra atd. Tedy řetězec, na jehož konci zákazník obdrží svůj vůz, a navíc bude mimořádně spokojen.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se