Prototyp na stánku Peugeotu jezdí na elektřinu a zvládá to sám. Řidiči ale dává volbu. Nabízí buď jízdu s řízením, nebo dva režimy autonomní. Jeden se už podle označení "soft" zaměřuje hlavně na komfort. Snaží se jet plynule, aby řidič mohl v klidu třeba spát. Čas jízdy se tak prodlouží. Opakem je režim "sharp".

Vůz se snaží se o řidiči co nejvíc dozvědět ze společně stráveného času nebo prostřednictvím komunikace s ostatními přístroji v jeho blízkosti. Díky tomu se například ráno spojí s budíkem, aby vás dostal kvůli silnému provozu o čtvrt hodiny dřív z postele.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist