Prototyp na stánku Peugeotu jezdí na elektřinu a zvládá to sám. Řidiči ale dává volbu. Nabízí buď jízdu s řízením, nebo dva režimy autonomní. Jeden se už podle označení "soft" zaměřuje hlavně na komfort. Snaží se jet plynule, aby řidič mohl v klidu třeba spát. Čas jízdy se tak prodlouží. Opakem je režim "sharp".
Vůz se snaží se o řidiči co nejvíc dozvědět ze společně stráveného času nebo prostřednictvím komunikace s ostatními přístroji v jeho blízkosti. Díky tomu se například ráno spojí s budíkem, aby vás dostal kvůli silnému provozu o čtvrt hodiny dřív z postele.
Automobily budoucnosti samy řídí i vydělávají
Automobily budoucnosti samy řídí i vydělávají
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist