Americký řetězec rychlého občerstvení McDonald's začíná rozvážet jídlo zákazníkům až do domu. Novinku firma zahájila začátkem roku na Floridě, nyní ji testuje v několika dalších zemích. Spolupracuje přitom s dovážkovou divizí taxislužby Uber.
Nová služba má McDonald's pomoci s udržením dvouciferného růstu prodejů a také lépe odolat konkurenci. V posledních letech se společnost potýkala s nižší návštěvností svých restaurací. "Doručování jídel představuje stomiliardový byznys, který stále roste," komentovala viceprezidentka společnosti Lucy Bradyová. Řetězec si od rozvozu hamburgerů slibuje nárůst tržeb až o pět procent během dvou let.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.