Reklama jako řada dalších věcí zažívá podle Stefana Siedentopfa krizi důvěry. Lidi v podstatě nezajímá, mladá generace ji bere jen jako něco, co musí přeskočit, když si chce pustit vybraný klip na YouTube.

Siedentopf, konzultant pro strategii a budování image značek ze společnosti Ogilvy, vystoupil ve středu na konferenci Forum Media, kterou pořádá vydavatelství Economia. Vítěz prestižního Grand Prix za reklamu v Cannes, jenž v minulosti spolupracoval například se SABMillerem, Coca-Colou, Teskem či Raiffeisenbank, na několika příkladech představil, jak mohou značky pracovat na své výjimečnosti.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se