Výrobky či některé jejich součástky upravené jihočeskou firmou Technicoat mají uplatnění od automobilového přes těžařský po potravinářský průmysl prakticky po celém světě. Na první pohled nejsou vidět − jde o speciální povrchové úpravy. Díky know-how Technicoatu například stačí toaletní mísy v letadlech Boeing spláchnout jen jedním decilitrem vody.

Zakladatel a spolumajitel firmy Martin Kortus je ukázkovým příkladem úspěšného podnikatele, který v 90. letech dokázal svoji společnost úzce specializovat a navázat ji na globální ekonomiku. Dnes Kortus po rozjetí provozu pobočky v Indii přemýšlí o dalších místech, kam by stálo za to expandovat. Řeší ale také téma typické pro řadu podnikatelů s kořeny v 90. letech − nástupnictví a předání firmy další generaci.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se