Digitální mládež se dnes o svá data nebojí. Mileniálové si banky a komunikaci s nimi představují jinak než v jejich současné tradiční podobě. Proto mají i nebankovní instituce ve světě financí šanci. Účastníci dalšího setkání Fintech Leaders Clubu v diskusi organizované Hospodářskými novinami hovořili o významu propojování nových hráčů s tradičními institucemi, o tom, jak technologie celkově ovlivňují svět financí, o regulacích a jejich přínosu.

Ve finančních službách roste stále více význam dat. Možnosti jejich ukládání a zpracování jsou oproti nedávné minulosti ohromné. Nejvýše hodnocené firmy jsou dnes právě ty, které se nějakým způsobem daty zabývají a jsou na nich postavené. "To je to, co dnes táhne průmysl, táhne to i finanční instituce," potvrdila Klára Starková, výkonná ředitelka divize finančních služeb ve firmě Accenture.

Podle Lucie Belkové, obchodní ředitelky pro významné firemní partnery z Microsoftu ČR a Slovensko, se bankovní domy soustřeďují na péči o individuální potřeby klientů: "To bude alfa a omega úspěchu. Vítězem bude ten, kdo si zákazníka udrží."

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • V placené části se dočtete:
  • Jaké novinky zavedla Česká spořitelna, aby udržela přehled o klientech.
  • Kterou hlavní výhodu mají banky vůči fintechům a odkud přichází hlavní ohrožení.
  • Jak pokročilo zabezpečení zákaznických dat při placení ve vyspělé Asii.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se