Prodeje elektrokol letí po celém světě prudce vzhůru. Hodnota globálního trhu má letos dosáhnout sumy 6,9 miliardy dolarů (téměř 157 miliard korun), v příštích pěti letech se podle nejnovější studie Global Electric Bike Market dotkne hranice osmi miliard dolarů.

Byznys s elektrokoly se stává atraktivním pro stále více firem. A na prodeji bicyklů s akumulátorem chtějí vydělat i samotné automobilky. Řada z nich v poslední době oznámila, že budou vyrábět a prodávat vlastní elektrokola. Mezi nimi je i Škoda Auto, která v březnu představila koncept elektrokola Klement.

"Cílovou skupinou, kterou chceme oslovit, jsou pro nás především mladí lidé, kteří berou ohled na životní prostředí," popisuje Guido Haak, vedoucí managementu produktu Škody Auto.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaká je konkurence na trhu elektrokol, které firmy už je vyrábějí a které se na to chystají? A co je největší strašák pro evropské výrobce?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se