Marketéři by neměli přestávat s hledáním nových způsobů, jak zviditelnit značku, tvrdí Australanka Jenni Romaniuková. Vede největší světové centrum pro výzkum marketingu značek Ehrenberg-Bass Institute, sponzorované velkými firmami jako Coca-Cola nebo Facebook. Varuje ale před některými moderními trendy. Pokud firma v reklamě využívá influencery neboli internetové celebrity populární na sociálních sítích, podle marketingové expertky jen vyhazuje peníze. Společnostem radí, aby se místo toho snažily oslovovat nové zákazníky, kteří o značkách jejich produktů dosud neslyšeli.
Ještě na vás čeká 95 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.