V obchodech značky Pietro Filipi už zákazníci nenarazí na přeškrtnuté cenovky na cedulkách u oblečení. Značka, kterou vlastní investor Michal Mička, se rozhodla, že ukončí prodej ve slevách. "Nechceme podporovat nastavení ohledně slevové politiky, tedy před uvedením do prodeje nacenit produkt vysoko a to, co se neprodá, pak na konci sezony prodávat se slevou několik desítek procent," říká k razantnímu kroku Mička. Značka tak jde proti trendu, který teď mezi některými módními firmami panuje − tedy vyprodat sklady po pandemii koronaviru i za cenu velkých slev, aby byly peníze na podzimní zboží.
Mička chce změnou strategie upozornit na to, že za výrobou i prodejem oblečení stojí práce mnoha lidí, a odvolává se také na udržitelnost. "Chceme naučit zákazníky, aby kupovali méně kusů oblečení, vybírali uvážlivě a dívali se na hodnotu, kterou tím kupují. Z našeho pohledu jsou pryč doby neustále se měnících trendů a kolekcí," míní Mička.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.