V obchodech značky Pietro Filipi už zákazníci nenarazí na přeškrtnuté cenovky na cedulkách u oblečení. Značka, kterou vlastní investor Michal Mička, se rozhodla, že ukončí prodej ve slevách. "Nechceme podporovat nastavení ohledně slevové politiky, tedy před uvedením do prodeje nacenit produkt vysoko a to, co se neprodá, pak na konci sezony prodávat se slevou několik desítek procent," říká k razantnímu kroku Mička. Značka tak jde proti trendu, který teď mezi některými módními firmami panuje − tedy vyprodat sklady po pandemii koronaviru i za cenu velkých slev, aby byly peníze na podzimní zboží.
Mička chce změnou strategie upozornit na to, že za výrobou i prodejem oblečení stojí práce mnoha lidí, a odvolává se také na udržitelnost. "Chceme naučit zákazníky, aby kupovali méně kusů oblečení, vybírali uvážlivě a dívali se na hodnotu, kterou tím kupují. Z našeho pohledu jsou pryč doby neustále se měnících trendů a kolekcí," míní Mička.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.