Miliardový byznys, který v Česku dánský výrobce a prodejce střešních oken vybudoval, roste dvouciferným tempem. "Když kvůli pandemii najednou trávíte veškerý čas doma, zjistíte, jak málo světla nebo čerstvého vzduchu tam máte, chcete to změnit," říká ředitelka českého Veluxu Dagmar Plevačová. Pozastavuje se také nad českou mentalitou a touhou mít vše především levné: "Je jednodušší a levnější zabalit dům do polystyrenu. Okna tomuto způsobu myšlení překáží."

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se