Automobilkám úspěšně řadu let dodával komponenty. Pak se Josef Zajíček rozhodl firmu s miliardovými tržbami prodat a pustil se do výroby luxusních hodinek. Spolu s designéry z Olgoj Chorchoj vybudoval firmu Bohematic. "Problém je, že jsme zatím neznámá mladá značka a nikdo o nás neví. Pár desítek kusů jsme prodali a nové objednávky nyní pomalu přicházejí, ale s výsledky zatím nejsem spokojený, což je takový můj motor," dodává. Hned přichází s nápadem, který by mohl prodej hodinek nastartovat − řada českých firem bude letos slavit 30 let od svého založení a Bohematic už některé z nich oslovil s nabídkou limitované edice hodinek k této příležitosti.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist