Automobilkám úspěšně řadu let dodával komponenty. Pak se Josef Zajíček rozhodl firmu s miliardovými tržbami prodat a pustil se do výroby luxusních hodinek. Spolu s designéry z Olgoj Chorchoj vybudoval firmu Bohematic. "Problém je, že jsme zatím neznámá mladá značka a nikdo o nás neví. Pár desítek kusů jsme prodali a nové objednávky nyní pomalu přicházejí, ale s výsledky zatím nejsem spokojený, což je takový můj motor," dodává. Hned přichází s nápadem, který by mohl prodej hodinek nastartovat − řada českých firem bude letos slavit 30 let od svého založení a Bohematic už některé z nich oslovil s nabídkou limitované edice hodinek k této příležitosti.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist