Český Heineken mění generálního ředitele. Trojku na českém trhu s pivem od září povede Ital Andrea Vogliazzo. Na pozici ředitele vystřídá dosavadního šéfa, Bulhara Nikolaje Mladenova, který se přesouvá do vedení egyptské odnože pivovarnické společnosti. Vogliazzo do Česka přichází z pozice generálního ředitele Heinekenu pro export ve Spojených státech amerických.
Cílem nového ředitele je podle velmi ambiciózních plánů Heinekenu hlavně posun na druhou pozici českého trhu s pivem. Tou jsou v současné době s velkým náskokem Pivovary Staropramen, které jsou objemem uvařeného piva zhruba dvojnásobné. Dlouhodobou a neotřesitelnou jedničkou je Plzeňský Prazdroj.
Pod Heineken v Česku spadají pivovary Krušovice, Starobrno a Velké Březno, kde se tradičně vaří pivo Březňák. Vyrábí v nich ale i další značky regionálních pivovarů, které Heineken v minulosti uzavřel – Zlatopramen (Krásné Březno), Hostan (Znojmo), Dačický (Kutná Hora) či Louny. Dalšími značkami skupiny jsou kromě samotného Heinekenu i cidery Strongbow či pivo Desperados.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.