Dáme tam ty lvice. Ano. Jako loni, dobře – odpovídá Michal Hanák do telefonu těsně před tím, než zahájíme náš rozhovor. Pokud by člověk nevěděl, že spolumajitel výrobce vratných kelímků na nápoje NickNack mluví o designu na plastové nádoby, byl by asi trochu zmatený. „To byla šéfka marketingu zlínské zoo. Běžně kelímky do gastroprovozů objednávají v zimě, ale protože bylo dlouho zavřeno, tak jsme to začali řešit později a teď vyrábíme další zásobu kelímků navíc,“ vysvětluje Hanák. V průběhu rozhovoru ještě zvládne vyřídit mytí kelímků z koncertního turné kapely Kabát a Letní filmové školy.
Brněnský NickNack má nyní napilno a dohání loňskou sezonu, která kvůli opatřením proti šíření koronaviru jako by ani nebyla. Výrobce kelímků s typickým klipsem na zavěšení za kapsu či batoh je závislý na festivalech, sportovních událostech, městských nebo firemních setkáních. Kelímky se dají používat opakovaně a na akcích jsou zálohované 50 korunami, takže je lidé nezahazují.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.