Teorie o reklamě říká, že je dobré, aby na člověka působilo co nejvíce podnětů pokud možno prostřednictvím všech smyslů. A to veletrhy skoro beze zbytku splňují. Počítejte se mnou: sluch – samozřejmě. Čich a chuť také – nejen kolem restaurací a fast foodů, ale i ze stánků to voní – tu kávou, jindy donesenou krmí, a někdy i chutná slivovicí… Hmat zaměstnávají některé ukázky výrobků, ovládání strojů, dárky, prospekty. Hlavní je ale v každém případě zrak.

Článek byl publikován ve speciální příloze HN Veletržní listy.

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist