Jen osm procent malých a středních digitálních firem v Evropské unii dělá svůj byznys i na jiném než domácím trhu. Evropa potřebuje vybudovat jednotný a skutečně funkční digitální trh, aby mohla globálně soupeřit s USA nebo Čínou. Shodou okolností právě během českého předsednictví EU v druhé polovině letošního roku budou vrcholit práce na klíčových regulačních opatřeních, která mají z Evropy takový trh vytvořit a bránit dominanci největších hráčů, tedy amerických technologických obrů. A ti vývoj v Evropě sledují s obavami.
„Čím jednotnější pravidla napříč Evropou, tím jednodušší je pro firmy jako YouTube jejich dodržování,“ nebrání se novým nařízením v rozhovoru s HN Robert Kyncl, obchodní ředitel YouTube, který patří do konglomerátu Alphabet, tedy Google. Rodák z Liberce Kyncl je nejvýš postaveným Čechem ve světovém digitálním byznysu.
Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.