Donashop je středně velký internetový prodejce nábytku s 25 let dlouhou historií a kromě období finanční krize v roce 2008 se mu vždy dařilo. Pandemie růst navíc ještě podpořila a přinášela e-shopu měsíční tržby až ve výši 14,5 milionu korun. Začátkem letošního roku se ale vše změnilo. Dobré výsledky vystřídal prudký propad tržeb a růst nákladů, který společnost nakonec dovedl až ke krachu.
„Ekonomická situace dlužníka se zcela zásadním způsobem náhle otočila zjevně v důsledku historicky nejdramatičtěji rostoucí inflace, jež převyšuje deset procent ročně, což zjevně donutilo spotřebitele začít radikálně šetřit na nezbytných výdajích,“ píše se v insolvenčním návrhu, který podal jednatel společnosti Miroslav Konečný. Společnost nebyla schopna dostát svým finančním závazkům a k téměř třem stovkám věřitelů má dluhy ve výši téměř osm milionů korun.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.