Díky svému nápadu ponožkobot se před sedmi lety brněnskému start-upu Skinners podařilo prostřednictvím Hithitu vybrat půl milionu korun na rozjezd jejich výroby. Od té doby je firma v zisku a roste. Nyní Skinners zkouší úspěch zopakovat s novým výrobkem. Značka přichází s kolekcí městské obuvi ušité v Portugalsku, která podle spoluzakladatele firmy Petra Procházky nebude svírat chodidla do „kazajky“. A k uvedení novinky na trh opět využila crowdfundingové kampaně. 

Skinners mají za sebou kampaní několik. Start-up zaznamenal úspěchy také na americkém crowdfundingovém webu Kickstarter. Poprvé tam v roce 2016 vybral 654 tisíc dolarů, při druhé kampani o čtyři roky později lidé přispěli už více než milionem dolarů – tedy kolem 24 milionů korun. To pomohlo k prodeji stovek tisíc párů ponožkobot.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se