Díky svému nápadu ponožkobot se před sedmi lety brněnskému start-upu Skinners podařilo prostřednictvím Hithitu vybrat půl milionu korun na rozjezd jejich výroby. Od té doby je firma v zisku a roste. Nyní Skinners zkouší úspěch zopakovat s novým výrobkem. Značka přichází s kolekcí městské obuvi ušité v Portugalsku, která podle spoluzakladatele firmy Petra Procházky nebude svírat chodidla do „kazajky“. A k uvedení novinky na trh opět využila crowdfundingové kampaně.
Skinners mají za sebou kampaní několik. Start-up zaznamenal úspěchy také na americkém crowdfundingovém webu Kickstarter. Poprvé tam v roce 2016 vybral 654 tisíc dolarů, při druhé kampani o čtyři roky později lidé přispěli už více než milionem dolarů – tedy kolem 24 milionů korun. To pomohlo k prodeji stovek tisíc párů ponožkobot.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.